Ny teknik växer fram och det gör även att behovet av teknisk support i hemmen ökar. Våra tekniker är experter inom dagens hemelektronik och brinner för problemlösning. Den kunskapen vill vi dela med oss och hjälpa våra kunder som behöver hjälp med tekniken hemma.
Service och trygghet är viktigt hos oss och därför erbjuder vi våra kunder personlig tekniker men också schyssta garantier på alla utförda ärenden. Alla utförda ärenden av oss har i framtiden garanti på att ifall problem uppstår igen löser vi det utan extra kostnad.
Målet är att försöka hjälpa dig så fort som möjligt och brukar oftast kunna bestämma tid med kunden samma dag som vi blir kontaktade.
Däremot jobbar vi utifrån att kunna hjälpa dig inom 48 timmar.
Alla våra medarbetare är försäkrade för eventuella skador och olyckshändelser genom Trygghansa. Har du frågor kring försäkring så kontakta oss via telefon eller mail.
Vi garanterar att du blir nöjd genom att erbjuda dig en trygghetsgaranti. Det innebär att när du inte är nöjd med ärendet behöver du inte betala för det och lika så när vi inte lyckats lösa uppgiften.
* Alla priser är beräknade inklusive moms och RUT-Avdrag
Betalning sker mot Faktura eller Swish.
Från och med Måndag den 1 augusti 2016 gäller RUT-avdrag för IT-tjänster utförda i hushållen. Detta innebär att du som privatkund har rätt till att göra ett avdrag på 50% av kostanden vid ett hembesök